måndag, september 17, 2007

Alla passar inte i mössa!

Mer än en vecka sedan mitt senaste inlägg. Jag får passa mig så min blogg inte dör av och folk slutar titta in här. Fast det är klart - alla äkta bloggare vet att man har sina toppar och dalar. Just nu är det mycket på jobbet och jag orkar inte riktigt samla ihop mig.

En rolig sak vill jag dock bjuda på. Jag håller på och letar mössa inför vintern. Förra året hittade jag en rolig och fin, men nu är jag ute efter något åt pösig basker-hållet. Jag passar riktigt bra i mössa nu när jag har långt hår, men det har inte alltid varit så. Fotona nedan avser att bevisa detta. De är tagna av min syster, som ville hävda att alla passar i mössa, men jag tror hon ändrade sig. De gråtiga ögonen kommer sig av de upprepade skrattattacker vi drabbades av under fotosessionen. Håll till godo!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, fy f-n va kul det var! :-)

Anonym sa...

Du ser ungefär ut som ett ollon med ögonbryn. (Ursäkta språket)

Prinsessmamman sa...

Jättesött!! ;)

Vet precis hur det är med mössa... så därför går jag utan för det mesta!!

Baba sa...

Soffi: Mmm, det bjuder jag på!

Eva: Kunde inte sagt det bättre själv!

P-mamman: Jag köpte en ny idag. Det är en av fördelarna med längre hår - man ser bättre ut i huvudbonad! :)