torsdag, juni 27, 2013

Apan Baba

Min mamma myntade en gång begreppet "Alla mörka skönheter har mustasch.". Eftersom min mustasch överlevde fem laserbehandlingar så går jag på mammas linje.

En av sommarens otacksammaste och tråkigaste uppgift är att hålla efter benbehåringen. En rakning håller inte många dygn och måste tajmas in med brun-utan-solandet, så jag inte rakar bort den lilla konstgjorda färg jag har.

Så här sitter jag nu och kollar yr.no om det är idé att raka och smörja benen idag. Det är så man önskar sig tillbaka till stenåldern.

2 kommentarer:

Lakritsdraken sa...

*HAHAHA* Ja visst är det jobbigt!?!
Det vore på tiden att det blev modernt igen med lite hår här och var!

Kram!

Baba sa...

Det är ju fler och fler håriga armhålor och ben vad jag kan se på stan, men jag kan inte förmå mig till det riktigt. Heja de som törs, som kastat rakhyveln :)