fredag, maj 28, 2010

Skärpning!

Nu är det jag som skärper till mig och fortsätter att blogga. Man får ta uppehåll, men inte hur långa som helst. Folk glömmer fort i bloggiversum och jag har uppenbarligen helt tappat bloggomvärldsuppfattningen.

Igår var jag på SANDRAs bokreleasefest. Jag äger nu ett signerat och rykande färskt exemplar av Svedd av Sandra Gustafsson. Recension kommer.

Jag gick utan sällskap på den här festliga tilldragelsen på El Mundo. Det har jag inget emot. Jag är en social varelse och lite av en proffsminglare. Igår var det dock svårt. Jag pratade med några men jag var mer där i storgemenskapen, inte riktigt med i nåt gäng. Det var trevligt. När Sandra signerade min bok sa jag att jag knappt bloggar längre. "Varför då?!" utbrast hon. Jag kom inte på nåt bra svar...men hon avslöjade sig nog lite där, att hon inte precis hänger här ofta så det stör. Och vem kan klandra henne?

Nåväl, idag bloggar hon så klart om gårkvällen och , först , står det klart för mig att halva Sveriges bloggelit var där! Jag måste vara helt ute som inte hajade detta. Mest upprörd blir jag över att Hedgehog var där. Henne skulle jag ju vilja säga "Hej! Vad bra du är" till.

8 kommentarer:

Lakritsdraken sa...

Välkommen tillbaka till bloggvärlden! Jag har väntat på dig. =)

Baba sa...

Du trogna Baba-följerska. Tack för det. Då har jag åtminstone en läsare nu när jag har för avsikt att dra igång igen.

Sara sa...

gulle dig - jag hade velat säga hej till dig med :)

Christina sa...

Jamen jag SÅG dig :) Och nu kan jag läsa också. Bra.

Baba sa...

Bra. Kul. Jag blev verkligen sugen igen! Det kanske kommer fler bloggträffar...

Lotten Bergman sa...

Jag fattade inte heller att jag stod mitt i en skog av bloggare, där på El Mundo. Jag såg liksom bara träd!

Anonym sa...

Men det var väl attans att jag inte presenterade dig för Christina och Lotten, det är lika mycket fart på er alla tre! Nästa gång! :)

Baba sa...

You have to!